Kontakt os på +45 6914 4400 eller [email protected]

Sådan fungerer vores firmagave platform

Firmagave A/S har siden 2012 specialiseret sig i at levere firmagaver, julegaver og promotionsprodukter til virksomheder i alle størrelser. Med fokus på kvalitet og skræddersyede løsninger sikrer vi, at alle får unikke og mindeværdige gaver.

Vi styrker relationer igennem unikke firmagave løsninger!

Firmagave A/S går benhårdt efter at kunne tilbyde jer den absolut bedste løsning uanset, om I mangler firmagaver til jubilæum, reception, kunder, god bedring, julegaver eller sommerfesten.
Hvis du kan tænke det, så kan vi hjælpe dig med det!

Vi levere både enkelte gaver, som du selv kan vælge og købe herigennem vores webshop, og vi leverer gaveshops til både julegaver og alle andre gaver, som du skal give dine medarbejdere fordelt ud over året.

De eneste begrænsninger vi har på shoppen er, at vi kun forhandler B2B og at vi har en minimumsbeløbsgrænse på 5000 kr.

Dine medarbejdere kæmper for dig hver dag, de skaffer din virksomhed resultater og deres tilstedeværelse udgør ånden i din forretning. At vælge den rigtige firmagave kan være en måde at vise medarbejderne, at de bliver værdsat.

Relief servicepakke Royal Copenhagen serveringsskål
Allan og Dorte

Fordele ved at vælge os, som leverandør af jeres firmagaver

Vi tilbyder gaver i 7 forskellige prisgrupper og med mere end 60 forskellige produkter fra mange populære mærker i hver prisgruppe. Dette er blot en af de ting, som gør vores gaveshop til det perfekte sted at finde jeres firmagaver.

  • Vi har alle gaver på eget lager og derfor ingen lange leveringstider

  • Telefon, e-mail og chat kundeservice

  • Faste fragtpriser og ingen skjulte gebyrer

  • Forsendelse til flere adresser/afdelinger

  • Fast support team i hele din shops åbningstid.

  • Kontrolpanel med overblik over gavevalg

Tak for dig gave

Sådan bestiller du og fungere en gaveshop

Vores gaveshop er optimeret til at være en nem og overskuelig for dig som leder og en endnu nemmere proces for medarbejderen.
Den leder dem nemt igennem deres valg af julegave og evt. ændring af deres gavevalg.

Med vores online platform kan medarbejdere logge ind via deres personlige adgangskode og vælge en gave, der passer til deres præferencer og interesser. Denne måde at vælge en firmagave på gør processen både nemmere og mere personlig.

Vil du se hvordan vores gaveshop fungerer, kan du gå til bruggavekode.dk og indtaste koden demo(prisgruppe). Fx. Demo1120 - for at se gaveshoppen med gaver i prisgruppen 1120 kr.

Bestil gaveshop

Du bestiller din gaveshop i 4 simple trin

Når du trykker på BESTIL GAVESHOP, så begynder bestillingsprocessen.

  • I step 1 vælger du det ønskede gavebudget, og indtaster antallet af gaver du skal bruge i den/de ønskede prisgruppe(r).
    (Du kan sagtens vælge gaver i forskellige prisgrupper, hvis du fx skal købe gaver til forskellige medarbejdergrupper.)

  • I step 2 vælger du, hvordan du ønsker at modtage dine medarbejderes gavekoder.
    - Du har valgmulighederne: Gavekoder på e-mail, en mail med gavekoden og en personlig hilsen, eller du kan modtage gavekoderne fysisk på et gavekort indpakket i en flot gaveæske med chokolade (dog imod en merpris på 20 kr.).

  • I step 3 vælger du hvilken uge du ønsker dine gaver leveret.
    Ud fra hvilken uge du vælger defineres det også, hvilken dato din gaveshop lukker og hvornår dine gaver leveres til den valgte adresse.

  • I 4 og sidste step indtaster du virksomhedens oplysninger og vælger din ønskede betalingsmetode, og nu har du bestilt dine firmajulegaver 2024.

Dashboard

Du får overblikket over din gaveshop med dit personlige dashboard

Når du har bestilt en gaveshop, så modtager du en mail med din ordrebekræftelse og et login til dit personlige dashboard. På dette dashboard kan du danne dig et overblik over:

  • Din ordre, herunder din bekræftelse, din faktura, betaling osv.

  • Gavevalg – hvem der har valgt gave og hvem der stadig mangler, så du kan nå at tage fat i dem inden shoppen lukker.

  • Ofte stillede spørgsmål og kontakt – hvis du skulle være kommet i tvivl om noget, efter du har lagt din ordre. Husk vi er her for at hjælpe!

  • Og udleveringen af dine bestilte gaver.

Bruggavekode

Nu kan du læne dig tilbage og lade dine medarbejdere vælge præcis den gave de ønsker sig

Vores gaveshop er selvfølgelig også optimeret til at være en nem og overskuelig proces for medarbejderen, som nemt leder dem igennem deres valg af julegave og evt. ændring af deres gavevalg. Så nemt er det:

  • Medarbejderen logger på bruggavekode.dk med deres unikke gavekode, som de har modtaget på e-mail eller som et fysisk gavekort.

  • Så får medarbejderen flot og overskueligt præsenteret det fulde gaveoverblik, som er i den gaveshop, som du har bestilt.

  • Når medarbejderen så har fundet deres foretrukne gave, så vælger de den ved at klikke på ”vælg gave”, indtaste deres oplysninger og gennemføre deres gavevalg.

Så nemt er det! Og når din gaveshop så lukker, så går vi i gang med at pakke medarbejderens valgte gaver ind, pakke dem ansvarligt og sende dem afsted mod den valgte adresse.

Kundeservice

Og husk! Kundeservice sidder altid klar til at hjælpe jer!

Skulle en af dine medarbejdere mod forventning fortryde deres gavevalg indenfor gaveshoppens åbningsperiode. Så har medarbejderen i deres indbakken modtaget en mail som bekræftelse af deres gavevalg og i denne mail er der et link til ”jeg ønsker at ændre mit gavevalg” og så kan medarbejderen fri ændre deres gavevalg frem til at shoppen lukker. Efter at gaveshoppen er lukket kan medarbejderen desværre ikke længere ændre deres gavevalg uden videre aftale med vores kundeservice.

Firmagave-shop.dk er dedikeret til at hjælpe dig med at finde de perfekte firmagaver, der vil værdsætte og motivere dine ansatte. 

Kontakt os i dag, og lad os hjælpe dig med at finde den perfekte firmagave! Vi ser frem til at arbejde sammen med dig.

Gode tilbud direkte i indbakken

Hold dig opdateret med nyheder, gode tilbud og de nyeste firmagave produkter. Vi sender 1-2 e-mails i måneden.