Bestil jeres firmagaver online og få leveret gavekoderne direkte i jeres e-mail indbakke få sekunder efter.
Skulle der mod forventning opstå problemer med en fejlbehæftet vare, skal returnering ske efter aftale med os. For at returnering kan foregå i overensstemmelse med vores returpolitik er det vigtigt, at varerne returneres i deres originale emballage for at sikre, at de er beskyttet under transporten. Returnering sker for ordregivers regning og risiko, medmindre andet er aftalt på forhånd.
For at kunne behandle en returnering korrekt, kræver vi en forudgående aftale. Det er nødvendigt at kontakte vores kundeservice for at få godkendt returneringen og modtage yderligere instruktioner. Produkter tages kun retur, hvis der medfølger en kopi af faktura eller udvalgsnota, som dokumenterer købet.
Ja, der er moms på julegaver til medarbejdere i Danmark.
Der er ikke fradragsret for moms på gaver til medarbejdere eller forretningsforbindelser. Som standard betragtes en gave, hvis virksomhedens navn og/eller logo er påført og hvis den koster under 100 kr. eksklusive moms, som en reklamegave, som giver ret til et fuldt momsfradrag.
Der er ingen faste regler for, hvad man må give i firmagave, men der er nogle overvejelser, du bør gøre dig, når du vælger en gave til en medarbejder eller en forretningskontakt. Her er nogle ting, du bør overveje:
1. Det er vigtigt at have et budget for, hvor meget du vil bruge på en firmagave. Du kan vælge mellem følgende standard prisgrupper: 200, 300, 400, 560, 640, 800 & 1120.
2. Giv en gave, der passer til modtagerens interesser og præferencer. Det vil vise, at du har tænkt på personen, og det vil øge sandsynligheden for, at gaven bliver værdsat. Dette kan være meget svært, derfor anbefaler vi en valggaveshop, hvor medarbejderen får lov til at vælge sin egen julegave.
3. Undgå at give gaver, der kan opfattes som upassende eller stødende. Det er bedst at vælge en neutral og professionel gave, som kan bruges i arbejdssammenhæng.
Vi tilbyder andre løsninger end blot gaveshops.
Fast budget:
Hvis du fx. har en stor virksomhed med mange ungarbejdere, som har et lavere gavebudget 200 kr eller et andet budget end vores prisgrupper, så er vi meget gerne behjælpelige med at at finde gaver, som passer lige præcis til jeres medarbejdere og jeres budget.
Enkeltgaver:
Derudover tilbyder vi også enkeltgaver til dine medarbejdere, hvis du gerne vil forkæle dine medarbejdere med en bestemt genstand, som du synes de fortjener.
Minimumsgrænsen for disse bestillinger er ligeledes blot 5000 kr. ex. moms.
Absolut! Vi ved at der kan opstå tilfælde, hvor I som virksomhed har brug for at have et andet udvalg i jeres gaveshop, end det vi har sammensat på forhånd.
Og hvis dette er tilfældet, så skal i ikke tøve med at kontakte os. Vi er nemlig altid behjælpelige med at finde skræddersyede løsningen som passer til netop jeres virksomhed, og vi glæder os til at hører fra jer.
Vores gaveshop er en ”shop” sammensat af unikke og eksklusive firmagaver inden for en bestemt prisgruppe, udvalgt af os. Du kan vælge at bestille det antal firmagaver, som du ønsker, i præcis det budget som passer jer. Vi har 7 forskellige prisgrupper fra 200-1120 kr. På den måde giver medarbejdere mulighed for selv at vælge deres gave inden for en fastsat prisgruppe. Dette sikrer, at alle får en gave, de virkelig ønsker.
Vi tilbyder som udgangspunkt 3 forskellige muligheder til distribution af gavekoder.
1. I modtager gavekoden på mail indenfor 10 sekunder og sender herefter selv info videre til medarbejderne
2. Vi modtager et excel-ark fra jer med navn og mailadresse på hver medarbejder. Så sender vi gavekoden afsted via mail
3. Mulighed for fysisk gaveæske til 25 kr. pr. medarbejder. Hver medarbejder vil modtage en fysisk gaveæske, hvor der er lidt sødt til ganen og samtidig et fysisk gavekort med den respektive gavekode. I æsken er der en guide til, hvordan man logger ind og vælger gaven.
Du får adgang til dashboardet med det samme via mail, når gavekoderne er bestilt.
I dit dashboard kan du bl.a.
- Se jeres gavevalg
- Oprette nye medarbejdere og invitere dem til at vælge en gave
- Sende påmindelse til medarbejdere
- Se hvilke gaver der er mest populære
- Se oplysninger om forbrug, gaveshoppens lukkedato
og meget mere
Vi planlægger vores leverancer nøje og samarbejder med pålidelige fragtfirmaer for at sikre rettidig levering. Vi anbefaler at bestille i god tid, især i travle perioder.
Er det ikke alle som får valgt, inden gaveshoppen lukker får de selvfølgelig stadig en gave.
I de sidste dage op til at jeres gaveshop skal lukke, vil en fra vores team kontakt jer, hvis ikke alle jeres medarbejdere har brugt deres koder. Og på den måde har I nu nogle ekstra dage til at påminde de resterende medarbejdere om at få valgt en gave, og samtidig vælge en defaultgave til de medarbejdere, som ikke får valgt gave før fristen udløber.
Ja, vi tilbyder vareprøver, så I kan vurdere kvaliteten før en større bestilling. Prøver vil blive faktureret i alle tilfælde, mens øvrige prøver først bliver faktureret, hvis de ikke er returneret (i original emballage) til Firmagave A/S inden 14 dage. Det gælder ikke chokolade og andre fødevarer. Der vil ikke blive opkrævet fragt- eller administrationsomkostninger ved fakturering af prøver.
Kontakt os for at arrangere dette.
Vi tager datasikkerhed alvorligt og behandler alle oplysninger fortroligt. Vi har truffet tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod, at dine oplysninger hændeligt eller ulovligt bliver slettet, offentliggjort, fortabt, forringet eller kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lovgivningen. Dette er en del af vores Cookie & privatlivspolitik.
Læs mere om vores privatlivspolitik for detaljer om, hvordan vi beskytter jeres data.
Vi anbefaler at sætte jer ind i de gældende skatteregler for firmagaver. Generelt er gaver op til en vis værdi skattefrie, men det afhænger af lokale bestemmelser. Læs mere om regler for firmagaver for at sikre overholdelse.
Vi har mange forskellige kunder, men vi tilpasser os jeres behov.
Det er der mange, der siger, men få, der gør!
Mødet er uforpligtende og kan aflyses uden grund.
Mødet er uforpligtende og kan aflyses uden grund.
Gennemgangen er uforpligtende og kan aflyses uden grund.
Er ovenstående ikke dig?
Så kan du stadig ringe på +45 6914 4400 eller sende en e-mail på [email protected]
Hold dig opdateret med nyheder, gode tilbud og de nyeste firmagave produkter. Vi sender 1-2 e-mails i måneden.