Så nemt er det at bestille jeres firmagaver
Fordele ved at vælge os, som leverandør af jeres firmajulegaver 2025:
- Kontrolpanel med overblik over gavevalg
- Vi har alle gaver på eget lager og derfor ingen lange leveringstider
- Telefon, e-mail og chat kundeservice
- Fri fragt over 15.000 DKK
- Forsendelse til flere adresser/afdelinger
- Ingen skjulte gebyrer
Lad dine medarbejdere selv vælge deres firmajulegave i ro og mag og få bestilt gaver til hele firmaet på en gang.
Derfor skal du vælge os



Prøv vores gaveshop
Vil du se hvordan vores gaveshop fungerer, kan du gå til bruggavekode.dk og indtaste koden demo(prisgruppe). Fx. Demo1040 - for at se gaveshoppen med gaver i prisgruppen 1040 kr.

Du bestiller din gaveshop i 4 simple trin
Når du trykker på BESTIL GAVESHOP, så begynder bestillingsprocessen.
- I step 1 vælger du det ønskede gavebudget, og indtaster antallet af gaver du skal bruge i den/de ønskede prisgruppe(r).
(Du kan sagtens vælge gaver i forskellige prisgrupper, hvis du fx skal købe gaver til forskellige medarbejdergrupper.) - I step 2 vælger du, hvordan du ønsker at modtage dine medarbejderes gavekoder.
- Du har valgmulighederne: Gavekoder på e-mail, en mail med gavekoden og en personlig hilsen, eller du kan modtage gavekoderne fysisk på et gavekort indpakket i en flot gaveæske med chokolade (dog imod en merpris på 20 kr.). - I step 3 vælger du hvilken uge du ønsker dine gaver leveret.
Ud fra hvilken uge du vælger defineres det også, hvilken dato din gaveshop lukker og hvornår dine gaver leveres til den valgte adresse. - I 4 og sidste step indtaster du virksomhedens oplysninger og vælger din ønskede betalingsmetode, og nu har du bestilt dine firmajulegaver 2024.
Du får overblikket over din gaveshop med dit personlige dashboard
Når du har bestilt en gaveshop, så modtager du en mail med din ordrebekræftelse og et login til dit personlige dashboard. På dette dashboard kan du danne dig et overblik over:
- Din ordre, herunder din bekræftelse, din faktura, betaling osv.
- Gavevalg – hvem der har valgt gave og hvem der stadig mangler, så du kan nå at tage fat i dem inden shoppen lukker.
- Ofte stillede spørgsmål og kontakt – hvis du skulle være kommet i tvivl om noget, efter du har lagt din ordre. Husk vi er her for at hjælpe!
- Og udleveringen af dine bestilte gaver.


Nu kan du læne dig tilbage og lade dine medarbejdere vælge præcis den gave de ønsker sig
www.bruggavekode.dk er selvfølgelig også optimeret til at være en nem og overskuelig proces for medarbejderen, som nemt leder dem igennem deres valg af julegave og evt. ændring af deres gavevalg. Så nemt er det:
- Medarbejderen logger på www.bruggavekode.dk med deres unikke gavekode, som de har modtaget på e-mail eller som et fysisk gavekort.
- Så får medarbejderen flot og overskueligt præsenteret det fulde gaveoverblik, som er i den gaveshop, som du har bestilt.
- Når medarbejderen så har fundet deres foretrukne gave, så vælger de den ved at klikke på ”vælg gave”, indtaste deres oplysninger og gennemføre deres gavevalg.
Så nemt er det!! Og når din gaveshop så lukker, så går vi i gang med at pakke medarbejderens valgte gaver ind, pakke dem ansvarligt og sende dem afsted mod den valgte adresse.
Og husk! Kundeservice sidder altid klar til at hjælpe jer!
Skulle en af dine medarbejdere mod forventning fortryde deres gavevalg indenfor gaveshoppens åbningsperiode. Så har medarbejderen i deres indbakken modtaget en mail som bekræftelse af deres gavevalg og i denne mail er der et link til ”jeg ønsker at ændre mit gavevalg” og så kan medarbejderen fri ændre deres gavevalg frem til at shoppen lukker. Efter at gaveshoppen er lukket kan medarbejderen desværre ikke længere ændre deres gavevalg uden videre aftale med vores kundeservice.
